Podnikanie často nie je jednoduché, ale so správne nastavenými procesmi a delegovaním niektorých úloh, môžete pomôcť nielen svojej firme, ale aj vašej duševnej pohode. Ekonomické služby si vyžadujú precíznosť a profesionalitu, zverte ich do rúk odborníkom a nespoliehajte sa na známych či vlastné časové možnosti.
Komplexne služby
SuperAdresa ponúka celý balík služieb v oblasti podnikania. Okrem trvalého pobytu a virtuálnej adresy vám radi zabezpečíme registráciu DPH, účtovníctvo, či online fakturáciu. Objednajte si spoľahlivé služby od nás, alebo našich partnerských spoločností, aby ste počas ušetreného času mohli naplno rozvíjať a zveľaďovať vašu podnikateľskú činnosť.
Registrácia DPH
Chodenie po úradoch, administratívna a legislatívna náročnosť vám môže zabrať drahocenné hodiny, o ktoré vás nechceme pripraviť. V prípade registrácie DPH vás bez problémov zastúpime na daňovom úrade osobne alebo online, a navrhneme zoznam potrebných dokumentov potrebných na úspešnú registráciu.
Na základe vami vyplneného dotazníka za vás vyplníme žiadosti a zmluvy a poskytneme vám administratívne a poradenské služby smerujúce k registrácii DPH. Daňový úrad vykoná DPH registráciu do 21 dní od podania žiadosti. Osvedčenie o registrácii vám následne zašleme na email a vy sa môžete venovať vášmu podnikaniu.
Účtovníctvo
Spravovanie účtovníctva svojpomocne môže byť v niektorých prípadoch dobrou alternatívou a to najmä v otázke šetrenia peňazí. Ak vám však berie príliš veľa energie a vďaka množstvu legislatívnych zmien a práce vám pomaly začína prerastať cez hlavu, radi vám pomôžeme. Vďaka našej partnerskej spoločnosti TaxWise, ktorá je zložená z profesionálov a venuje sa účtovníctvu pomocou moderných technológií, bude vaša firma v naozaj dobrých rukách.
Aj malé a začínajúce firmy si môžu vybrať služby podľa potrieb z praktických a flexibilných balíkov, ktoré sa vám prispôsobia a sú výhodné aj pre začínajúcich podnikateľov. Balíky sú vytvorené tak, aby vaša spoločnosť nemusela platiť zbytočne veľa za vedenie účtovníctva počas mesiacov, keď máte len zopár pokladničných blokov, faktúr alebo transakcií na bankovom účte. Balíky začínajú na 32 eur pre neplatiteľov dph, a od 50 EUR pre platiteľov DPH. Klientom zároveň poskytujeme zľavy za skoré doručenie dokladov do 7 dňa vo výške 10%, zľavy za využívanie Accai, a v neposlednom rade zľavy za XML export banky alebo vydaných faktúr.
Fakturácia
Uľahčite si vytváranie faktúr a celkový finančný prehľad vďaka systému Accai. Všetko budete mať dostupné online a navyše ušetríte čas aj peniaze. Náš fakturačný systém je bezplatný a užívateľsky veľmi jednoduchý. Okrem toho, že budete mať vďaka zálohovaniu faktúr lepší prehľad nad vašim účtovníctvom, budete si pomocou Accai vedieť vytvárať cenové ponuky, zálohové faktúry, daňové doklady k prijatej platbe, faktúry ako aj dobropisy.
Na výber máme 4 rôzne programy, z ktorých si zvolíte jeden podľa vašich požiadaviek. Zlepšite evidenciu a vytváranie faktúr jednoducho a za pár klikov.
V Accai si viete nahrať aj prijaté faktúry a pokladničné bločky, ako aj spárovať banku, takzvané Premium API (máte prehľad o vašich transakciách priamo v Accai). Ak máte účet v Tatra banke, viete uhradiť prijaté faktúry priamo z Accai, a to na pár klikov. V Accai máte všetko v jednej aplikácií, čo vám zlepší cashflow, evidenciu pohľadávok a záväzkov, a v neposlednom rade ušetrí čas a peniaze.
Začiatky nového biznisu, udržiavanie zabehnutej firmy či jednoducho podnikanie ako také, je časovo a finančne náročné. Ak sa mu potrebujete naplno venovať, môže byť pre vás nielen užitočné, ale aj časovo výhodnejšie nechať si tieto služby sprostredkovať od nás. K vášmu podnikaniu a účtovníctvu sa budeme správať tak, akoby boli naše vlastné.