Virtuálne sídlo

SuperAdresa je virtuálne sídlo vašej spoločnosti alebo miesto podnikania pre živnosť už od 3.04 € mesačne.

Bratislava

Bratislava II

Bratislava

Bratislava III

Trnava

Malacky

Trnava

Trnava

Sídlo spoločnosti je nevyhnutná požiadavka pre každú spoločnosť od jej založenia. Virtuálne sídlo od SuperAdresa.sk je ideálnym riešením, ak chcete začať podnikať a nevlastníte vlastnú nehnuteľnosť vhodnú na podnikanie. Aktuálne ponúkame virtuálne sídlo v Bratislave a v Trnave.

Mnoho našich klientov nechce mať sídlo firmy rovnaké ako svoju vlastnú adresu, preto je pre nich ideálnym riešením práve virtuálne sídlo spoločnosti. Je to vhodné riešenie pre začínajúci startup, malú firmu alebo spoločnosť zo zahraničia.

300+

spokojných klientov má SuperAdresu ako svoje virtuálne sídlo.

Najčastejšie otázky na virtuálne sídlo

Ako si objednám virtuálne sídlo cez SuperAdresa.sk?
Celý proces obsahuje štyri jednoduché kroky. Najprv si vyberiete konkrétny balík virtuálneho sídla, vyplníte online objednávku, uhradíte zálohovú faktúru a po úhrade faktúry vám zašleme súhlas so sídlom, resp. s miestom podnikania. Celý proces tak prebieha pohodlne online.
Preberáte aj listiny „do vlastných rúk“?
Áno. V prípade vami zvoleného balíka a podpísaného splnomocnenia vám vieme zabezpečiť aj preberanie pošty do vlastných rúk.
Ako budem vedieť, že nám prišla pošta? Posielate aj oznámenia o prijatej pošte?
Áno. Posielame emailovú notifikáciu spolu so skenom danej obálky, ale iba klientom, ktorí majú balík MINI a vyššie.
Skenujete aj prijatú poštu?
Skenovanie je súčasťou balíka MAXI. V balíku MEDIUM a MINI je to doplnková extra služba. V balíku MICRO neposkytujeme skenovanie doručenej pošty.
Kedy a kde si môžem vyzdvihnúť poštu?
Vaše doručené listové zásielky si viete vyzdvihnúť osobne počas pracovného dňa od 08:00 hod do 16:30 hod. Stačí si dohodnúť termín cez telefón alebo email.
Komu odovzdáte doručené listové zásielky?
Listové zásielky vydávame po predložení občianskeho preukazu vami zvoleným osobám.
Budem mať vlastnú poštovú schránku? Dostanem kľúče od schránky?
Nie. Vaša firma bude na schránke s ostatnými spoločnosťami využívajúcimi naše virtuálne sídlo. Naša firma kontroluje a vyberá poštu zo schránky, takže kľúče od schránky nepotrebujete.
Ako často preposielate zásielky?
Štandardne preposielame zásielky 1x mesačne, a to vždy do 3 pracovných dní v nasledujúcom mesiaci. V rámci doplnkových služieb si viete dokúpiť aj posielanie pošty 2x mesačne.
Na koho bude vystavená faktúra?
Pri novozaloženej firme sa vystavuje faktúra na spoločníka. Danú faktúru si viete dať do účtovníctva, nakoľko sa jedná o náklady pred vznikom sro. Pri už existujúcej firme, fakturujeme na danú firmu.
Aké služby sú súčasťou vášho virtuálneho sídla?
Pre balík MINI a viac je štandardom označenie poštovej schránky názvom/menom klienta, poskytnutie sídla spoločnosti, preberanie a úschova listových zásielok, ako aj emailové notifikácie o prijatí zásielky. Doplnkové služby sú skenovanie doručenej pošty, preposielanie pošty 2x mesačne, preposielanie zásielok do EÚ a monitorovanie Vašej schránky na Slovensko.sk. Pre balík MICRO poskytujeme iba označenie poštovej schránky názvom/menom klienta a poskytnutie sídla spoločnosti.