DPH registrácia

Poradíme vám, aké dokumenty treba predložiť na registráciu spoločnosti. Všetky otázky zo strany daňového úratdu zodpovieme my a vy si len vyzdvihnete osvedčenie o DPH registrácii.
Vyhnite sa stresu a náročnej administrácii a legislatíve
Ušetríte čas a peniaze vďaka rýchlejšiemu schváleniu
Dobrovoľná aj povinnú registráciu platiteľa DPH

Priebeh

Podpis dokumentovVšetky potrebné dokumenty pripravíme my.
DokumentáciaVyplnenie dotazníka, otvorenie firemného účtu a úhrada faktúry za naše služby.
KonzultáciaNa e-mail vám zašleme súhlas vlastníka a môžete naplno využívate naše služby!
Komunikácia s daňovým úradomNa daňovom úrade vás v Bratislavskom kraji zastúpime osobne. V ostatných krajoch zastupujeme našich klientov online.
HotovoOsvedčenie o registrácii DPH si môžete vyzdvihnúť osobne alebo vám ho zašleme priamo na adresu.

Cez 400

úspešných DPH registrácií

Viac ako 4

roky na trhu

300+

spokojných zákazníkov

Vy podnikáte, my vás zaregistrujeme

Nechajte registráciu DPH svojej firmy na nás a venujte sa vášmu podnikaniu.

Poradíme vám, aké dokumenty potrebujete predložiť, aby daňový úrad vašej žiadosti vyhovel. Počas celého procesu vás budeme zastupovať na daňovom úrade. Daňový úrad vykoná registráciu najneskôr do 21 dní od podania žiadosti.

Nechajte to na nás

Upozornenie

Neregistrujeme spoločnosti k DPH pre ich následný predaj za účelom zisku. Spoločnosti k DPH registrujeme výlučne pre koncových podnikateľov (žiadne sprostredkovania registrácií atď). Pre vylúčenie pochybností, v zmluve o vykonaní služby máme stanované pod hrozbou zmluvnej pokuty, že spoločnosti nemôžu previesť majoritný podiel po dobu 9 mesiacov. Táto doba je podľa nás primeraná na to aby ste v prípade neúspechu v biznise mohli spoločnosť predať a ukončiť podnikanie, resp. znížiť si stratu a zároveň dostatočne dlhá doba aby sme odradili špekulantov, ktorý chcú spoločnosti ďalej len predať za účelom zisku.Našim klientom poskytujeme administratívne služby smerujúce k registrácii k DPH, nie samotné pridelenie IČ DPH. Pridelenie IČ DPH je výlučne v kompetencii správcu dane. Aj vzhľadom na naše skúsenosti a počet úspešne zaregistrovaných spoločností je takmer isté, že ak máte záujem reálne podnikať dokumenty k registrácii budete vedieť zabezpečiť bez toho aby ste potrebovali vyrábať fiktívne dokumenty.

Účtovníctvo

Vďaka tímu špecialistov vám vieme poskytnúť komplexný nadhľad a priniesť tie najlepšie riešenia, ktoré pomôžu vašej firme rásť.

11

členný tím profesionálov

Viac ako 4

roky na trhu

250+

spokojných zákazníkov

Spoľahlivé služby na vysokej úrovni

Ponúkame vám možnosť vedenia účtovníctva prostredníctvom našej partnerskej spoločnosti TaxWise s. r. o., v ktorej ponúkame komplexné služby z účtovníctva, miezd a daňového poradenstva. Poskytujeme spoľahlivé služby na vysokej úrovni, ktoré sú dnes potrebné, aby ste sa vy mohli venovať podnikaniu.

Nechajte to na nás

Účtovníctvo od TaxWise

Transparentné ceny

Fakturujeme len sumu, za skutočne zaúčtované položky.

Komplexné služby

Účtovanie, kontrola, upozornenie na riziká a mnoho ďalších.

Inovatívnosť

Automatizujeme a vylepšujeme vlastné procesy na základe vašich potrieb​​.

Spoľahlivosť

Automatizujeme a vylepšujeme vlastné procesy na základe vašich potrieb​​.

  • spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri
  • pridelené daňové identifikačné číslo pre daň z príjmu (DIČ)
  • za spoločnosť môžete konať hneď po podpísaní zmlúv o prevode
  • spoločnosť nemá žiadne záväzky, dlhy, pohľadávky (zmluvná garancia)
  • spoločnosť má splatené základné imanie 5000€
  • zmeny, týkajúce sa prevodu spoločnosti, sú v cene

Spoločnosť TaxWise s. r. o. spravuje účtovníctvo mnohým novozaloženým s. r. o., a preto ponúkame možnosť flexibilných balíkov. Inak povedané fakturujeme len toľko, koľko účtovných položiek bolo za mesiac zaúčtovaných. Balíky sú vytvorené tak, aby vaša spoločnosť nemusela platiť zbytočne veľa za vedenie účtovníctva počas mesiacov, keď máte len zopár pokladničných blokov, faktúr alebo transakcií na bankovom účte.

Do 40

účtovných položiek

43 €

mesačne

Do 70

účtovných položiek

70 €

mesačne

Do 100

účtovných položiek

95 €

mesačne

Nad 100

účtovných položiek

0.80 €

Za každú ďalšiu položku

Online fakturácia

Systém Accai Vám umožňuje vytvárať a zároveň aj odosielať všetky typy dokladov, automaticky páruje platby, eviduje neuhradené pohľadávky, zasiela upomienky a prípadne ich aj vymáha prostredníctvom advokáta.
Šetrí peniaze
Šetrí čas
Dostupný online
Stráži cash flow

Bezplatná online fakturácia

Fakturácia v Accai bude vždy zadarmo. Prostredníctvom Accai budeš mať k dispozícii užívateľsky prívetivý nástroj nielen na vytváranie faktúr, ale aj na tvorbu cenových ponúk, objednávok a zálohových faktúr. Stačí len pár jednoduchých klikov.

Otvorené bankovníctvo

Bezpečným sprístupnením bankových dát bude Accai vedieť automaticky párovať platby, sledovať pohyby a zostatky na účte. Službu otvoreného bankovníctva prinášame v spolupráci s Tatra bankou.

ZADARMO

0€ /

mesačne

  • Faktúry a zálohové faktúry neobmedzené
  • Vlastné logo na faktúrach

ZÁKLAD

5€ /

mesačne

  • Faktúry a zálohové faktúry neobmedzené
  • Vlastné logo na faktúrach
  • Automatické párovanie platieb z banky v reálnom čase*
  • Dokumenty v cudzích jazykoch a v cudzích menách
+7 Ďalších výhod

PRÉMIUM

15€ /

mesačne

  • Faktúry a zálohové faktúry neobmedzené
  • Vlastné logo na faktúrach
  • Automatické párovanie platieb z banky v reálnom čase*
  • Dokumenty v cudzích jazykoch a v cudzích menách
  • Automatické upomienky
  • Možnosť platby prijatých faktúr
  • API
+12 Ďalších výhod

Predaj s.r.o.

Chcete podnikať už zajtra? Readymate vám ponúka čistú spoločnosť čakajúcu na vaše prvé podnikateľské kroky. My pripravíme dokumenty, vybavíme všetky formality a vy môžete začať podnikať!
  • spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri
  • pridelené daňové identifikačné číslo pre daň z príjmu (DIČ)
  • za spoločnosť môžete konať hneď po podpísaní zmlúv o prevode
  • spoločnosť nemá žiadne záväzky, dlhy, pohľadávky (zmluvná garancia)
  • spoločnosť má splatené základné imanie 5000€
  • zmeny, týkajúce sa prevodu spoločnosti, sú v cene

Priebeh

Vyberiete si spoločnosťVýber virtuálneho sídla a následné vyplnenie objednávky
DokumentáciaVyplnenie dokumentov potrebných na registráciu virtuáneho sídla pre vašu firmu. Všetky tieto dokumenty pripravíme my.
Spoločnosť je vašaMy vám vystavíme zálohovú faktúru a po úhrade je to už len na nás.
Komunikáciu s úradmi vybavíme za vásNa e-mail vám zašleme súhlas vlastníka a môžete naplno využívate naše služby!
NázovSídloIČOCenaMám záujem
NázovD LOT s.r.o.
SídloMikovíniho 19, Trnava 917 02
IČO53617657
Cena399€
NázovC LOT s.r.o.
SídloMikovíniho 19, Trnava 917 02
IČO53617657
Cena399€
NázovB LOT s.r.o.
SídloMikovíniho 19, Trnava 917 02
IČO53617657
Cena399€
NázovA LOT s.r.o.
SídloMikovíniho 19, Trnava 917 02
IČO53617657
Cena399€

Cena spoločnosti zahŕňa

  • zmena sídla (povinná)
  • zmena obchodného mena
  • zmena spoločníka alebo konateľa
  • vypracovanie kompletnej dokumentácie
  • súdny poplatok za zápis zmien v OR
  • zabezpečíme ohlásenie na príslušných úradoch

Cena spoločnosti nezahŕňa

  • overenie dokumentov u notára alebo na matrike
  • pridanie alebo výmaz predmetov podnikania
  • pridanie viazaných/remeselných živností (7,5 €/1 živnosť)
  • zmena výšky základného imania

Okrem sídla vám SuperAdresa pomôže aj inak

Odkaz

DPH registácia

Odkaz

Účtovníctvo

Odkaz

Fakturácia